...

View Full Version : Windows Vista



mark87
07-23-2005, 04:39 PM
What does everyone think of Longhorn's new name? I think it's pretty sucky to be honest! :rolleyes:

http://www.microsoft.com/windowsvista/default.mspx

Ranger56
07-23-2005, 08:03 PM
It needs a better name yeah.

XP2. or like...Windoze eXtreme edishun

JamieR
07-24-2005, 01:25 AM
wow......now we know what it's gonna be called - sounds kinda cheesy to me - I prefer Longhorn, lol :D

wabirdman
07-25-2005, 04:35 AM
I dont know how many of you are from Australia but Vista is a curtain/blinds company over here.

Makes it sound bad, but hey, its microsoft

_Aerospace_Eng_
07-25-2005, 04:48 AM
I prefer Longhorn. I'm from Texas and I'm a Texas Longhorn fan. Vista in spanish means "View" so I guess Windows View heh, sounds kinda funny.

JamieR
07-25-2005, 10:47 AM
Well Whistler was the code name for Windows XP, but I prefer the name XP. I prefer Longhorn to Vista, dunno why though.

Basscyst
07-26-2005, 01:07 AM
Well, a rose by any other name would smell as sweet. Conversly poo by any other name still smells like poo. I think we'll just have to wait and see. :p

Basscyst

PcMan
07-26-2005, 08:09 PM
i also perfer the name Longhorn, jus sounds good. Well, atleast better than "Vista".

JamieR
07-26-2005, 08:56 PM
Yeah I don't like the name much, lonhorn has a better ring to the name.

scroots
07-26-2005, 11:21 PM
it might just be getting used to the sound of it, like longhorn has become common and people have got used to it.

scroots

JamieR
07-27-2005, 12:34 AM
true scroots...

I was 11 (wooh...4 years has passed....:eek:) when XP came out, and I didn't really like the name of it but I've gotten used to it - maybe I'll get used to Vista.

theexo51
08-03-2005, 01:52 PM
well the name Vista has already been trade marked by another software company as far as i know, so no doubt Bill will be paying millions to them for the name or changing it. but it does sound rather g@y for a OS, vista was a cheapo Co-Op like grocery store when i was growing up!



EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum